1000xRESIST
The three time IGF award nominated 1000xRESIST is a thrilling sci-fi adventure. 1000 years in the future, humanity is all but extinguished and a disease spread by an alien occupation keeps the survivors underground. You are Watcher. You dutifully fulfil your purpose in service of the ALLMOTHER, until the day you learn a shocking secret that changes everything.
In the near future, a mysterious alien race of giant entities arrives. We call them the Occupants.
They are not hostile, but it doesn’t matter. Their arrival is a death sentence. Humanity is wiped out in a matter of months, succumbing to a disease the Occupants have brought to our planet.
A teenage girl called Iris is the only survivor. Somehow she is not only immune but also becomes immortal.
1000 years later, Iris has birthed a new society consisting exclusively of her own clones.
She calls them Sisters. They call her the ALLMOTHER. They live safe in the Orchard, an underground bunker, whilst Iris wages war on the Occupants.