Cavity Busters
Take control of Gummy The Soft, whose fall from The Great Gob was far and hard. Chomp your way through tough as teeth enemies and face the dreaded Pearly Knights, a true test of your enam-mettle. Collect upgrades AND diseases to enhance your agility and control over your one and only tooth. Brush and floss daily.