Cobalt Core
Cobalt Core is a sci-fi roguelike deckbuilder with a unique single-axis combat system that will throw you for a loop. Many loops!
Give orders to your crew by playing cards: Will you raise shields to protect your ship, dodge incoming missiles and cannon fire to avoid damage outright, or strike preemptively to disable your enemy’s weapons? Outmaneuver your foes to stay just ahead of impending calamity, and reach the Cobalt Core!
CUSTOMIZE YOUR DECK – hundreds of cards and split upgrade paths means no two runs will be the same. Find that perfect combo that brings your deck from powerful to overpowered.
FORWARD MOMENTUM – untangle a narrative and unlock more playstyles as you go. Is there any escape from this time loop?