EGGCONSOLE XANADU SCENARIO II PC-8801mkIISR
This is the sequel to "Xanadu" released in 1985 in Japan. Like its prevous title, it is a side-view action RPG. The player once again sets out to defeat the King Dragon "Galsis," who has been resurrected despite having been defeated before.