Lazriel: The Demon's Fall
"Lazriel: the Demon's Fall" is a roguelike deckbuilding game with an added element of "the dark side." Climb the tower and return to Heaven before you succumb to demon powers.
To survive in the demon world, the angel Lazriel must borrow demon powers from time to time. But be wary—overusing these evil powers may lead to her physical and mental decline. Can Lazriel truly persevere through the tower's many trials and climb her way back to Heaven in one piece?