PORTAL SHOT GUN TELEPORT
Defy gravity and warp to victory! Master your portal gun, strategically placing portals across diverse maps. Solve mind-bending puzzles, move cubes, disable lasers, and think your way through unique levels. No two are the same! Explore 4-5 hand-crafted maps, each with fresh challenges and themes. Unravel a mysterious story and become the ultimate portal master!