Time Walker: Dark World
Lead four Time Walkers to torture the Dark Lord and his subordinates with more than 40 skills. Match different skill builds without class limits. Archer healer, assassin tank or wizard warrior? All up to you.
Choose four Heroes before battles, match them with different abilities to produce amazing chain reaction. Create your unique Time Walker every time you start!
Time Walkers power will be stronger and stronger during the war against Dark Lord. Take them to the deep side and reveal Dark Lord’s plots!