Hieronder vind je het gemiddelde stroomverbruik van spelsystemen uit de Nintendo Switch-familie in verschillende situaties.
Systemen uit de Nintendo Switch-familie beschikken over meerdere energiebeheeropties, zoals de energiebesparende slaapstand en een automatische slaapstand.
De automatische slaapstand kan helpen om energie te besparen door de tijd dat je Nintendo Switch-systeem in een hogere energiestand blijft, te verminderen na een bepaalde periode van inactiviteit (zie hier voor de standaardwaarden).
Je kunt gebruikmaken van onze reparatieservice, zelfs als je Nintendo Switch-systeem niet langer onder de garantie valt. Houd er rekening mee dat alleen door Nintendo geautoriseerde reparateurs de noodzakelijke reparatiediagnose voor Nintendo-systemen kunnen uitvoeren. Bepaalde componenten (bijvoorbeeld het moederbord, LCD-/OLED-scherm, interne batterij) worden alleen ter beschikking gesteld aan door Nintendo geautoriseerde reparateurs voor de reparatie van spelsystemen uit de Nintendo Switch-familie.
Het is mogelijk om je Nintendo Switch-systeem terug te zetten naar de standaard fabrieksinstellingen. Meestal betekent dit dat alle gegevens van het systeem worden verwijderd en dat de instellingen worden teruggezet naar de oorspronkelijke staat waarin je deze hebt gekocht.