【Ryza 1 Million Units Celebration】 High Summer Formal
Het herdenkt het feit dat "Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout" en "Atelier Ryza 2: Lost Legends & the Secret Fairy" wereldwijd meer dan een miljoen keer verkocht zijn.
Je kunt een ander kostuum aantrekken door "Changing Room" te selecteren in het dagboek op het bureau in Ryza's atelier.