Speelbaar vliegtuig: F-2A -Super Kai-
Het vliegtuig behoudt de uitstekende eigenschappen van de F-2 bij onderscheppingen op zee, maar is verbeterd zodat het zowel lucht- als anti-surface-gevechten aankan. Dat maakt dit toestel zeer geschikt voor verschillende soorten missies.