Speelbaar vliegtuig: F/A-18F Super Hornet Block III
Het heeft verbeterde motorprestaties en stealth-mogelijkheden waardoor het uitblinkt op alle vlakken, van missies met gronddoelen bij lage snelheden tot gevechten op hoge snelheid.