Speelbaar vliegtuig: FB-22 Strike Raptor
De deltavleugels stellen het toestel in staat om een grotere wapenlading aan te kunnen, waardoor zijn aanvallende anti-grondcapaciteiten ten opzichte van het originele model worden verbeterd zonder zijn luchtafweercapaciteiten te verliezen.
Met een grotere wapenruimte beschikt deze verbeterde jager nu over meer mogelijkheden als bommenwerper en kan hij langdurige gevechten doorstaan.