Speelbaar vliegtuig: MiG-35D Super Fulcrum
Naast het grotere vleugelgebied heeft de jager verstevigde onderdelen en is hij gemoderniseerd met een nieuwe turbomotor voor stuwstraalbesturing. Dit zorgt voor meer wendbaarheid en offensieve capaciteiten in vergelijking met het originele model.