DLC Systeem: Nintendo Switch Vereiste game: AEW: Fight Forever Releasedatum: 12-06-2024
Het AEW: Fight Forever Rated Gold Superstar Pack bevat de legendarische Adam Copeland samen met de compleet nieuwe kaart Fright Forever Haunted Forest EN 30 extra skins. Dit allemaal PLUS zeven nieuwe moves, waaronder afmakers en beschimpingen.