Ook beschikbaar in de Kostuums en Muziekbundel, of Extra Val-Hue Bundle
Hoe Kawaii voel je je vandaag? Niet Kawaii genoeg. Download het Anime Pack om de Magical Girl outfit te ontgrendelen voor Hue en Val, en ook een extra magisch stukje muziek.