Atelier Yumia - Additional Hair Color Set
Vijf verschillende haarkleuren voor Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina en Lenja (bij Flammi verandert de kleur van de vlam). Er zijn vijf verschillende kleuren voor elk personage.
Let op: de verschillende haarkleuren zijn pas beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. Ook moeten de relevante personages deel zijn van je groep. Dit is bonuscontent voor deAtelier Yumia Season Pass. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.