Challenger Pack: Held
De held uit DRAGON QUEST XI S vecht mee! Je kunt met allerlei spreuken en technieken aanvallen door ze in het keuzevenster te kiezen, precies zoals in de DRAGON QUEST-serie. De helden uit DRAGON QUEST III, IV en VIII zijn als varianten ook van de partij. Bij de held hoort het level Altaar van Yggdrasil, en de muzieknummers uit de verschillende games!
・ Toevoegingen aan het spiritboard: spirits uit de DRAGON QUEST-serie die zijn toegevoegd in Ver. 4.0.0. (*3) (*4)