Challenger Pack: Joker
Joker, de aanvoerder van de Phantom Thieves of Hearts uit Persona 5, vecht mee! Zet je rebellie om in kracht en vecht op gracieuze wijze met behulp van de grote Arsene! Bij Joker hoort het nieuwe level Mementos. Met zijn uitgesproken stijl en verrassende snelheid zal Joker in een mum van tijd je hart stelen!
・ Toevoegingen aan het spiritboard: spirits uit de Persona-serie die zijn toegevoegd in Ver. 3.0.0. (*3) (*4)