Kazuya uit de Tekken-serie vecht mee! Kazuya beschikt over een groot arsenaal aan speciale invoeren. Voor zijn speciale aanvallen laat hij het Devil Gene in zich ontwaken om zijn duivelsvorm aan te nemen. In benarde situaties kan hij in een staat van Rage raken en op het slagveld zijn kansen laten keren!
Het level van Kazuya is Mishima Dojo. De muren en het plafond beschermen je tegen K.O.'s... zolang ze nog niet beschadigd zijn! Ook kun je genieten van welgeteld 39 nieuwe muzieknummers, waaronder acht arrangementen. Kies hét nummer dat de strijdlust in je losmaakt!
・ Toevoegingen aan het spiritboard: andere spirits uit de Tekken-serie worden toegevoegd in Ver. 12.0.0. (*3) (*4)