Challenger Pack van Min Min
Min Min, de ramenrammer uit ARMS, is nu te koop! Ze wisselt razendsnel tussen drie ARMS met een groot bereik.
Haar level is het Springstadion! Maak tijdens het gevecht handig gebruik van de trampolines en de drones die voorwerpen laten vallen.
・ Toevoegingen aan het spiritboard: andere spirits uit ARMS zijn toegevoegd in Ver. 8.0.0. (*3) (*4)