Sephiroth uit FINAL FANTASY VII vecht mee! In zijn zevende en achtste varianten vecht hij met ontbloot bovenlijf. Dankzij het enorme bereik van zijn gekoesterde zwaard Masamune is het voor zijn tegenstanders niet makkelijk om hem te raken. En als hij in het nauw zit, krijgt hij een vleugel die hem grote kracht geeft!
・ Toevoegingen aan het spiritboard: andere spirits uit de FINAL FANTASY-serie worden toegevoegd in Ver. 10.1.0. (*3) (*4)