Challenger Pack van Terry Bogard
Licht uit, spot aan voor de vechtkunstenaar uit South Town, de 'legendarische wolf' in hoogst eigen persoon, Terry Bogard uit de FATAL FURY-serie! Zelfs als je denkt dat je hem in de tang hebt, kan hij het gevecht nog naar zijn hand zetten met zijn superspeciale aanvallen.
Zijn level is het King of Fighters-stadion, dat aan beide zijden wordt begrensd door onzichtbare muren. Heel handig om tegenstanders tegenaan te meppen en met een recordsnelheid uit te schakelen! Daarnaast mag je uitkijken naar 50 nieuwe muzieknummers, waarvan er 17 zijn geremixed!