Coloring Book: Sweet Princesses - 29 new drawings
Coloring Book Sweet Princesses DLC is all about discovering the leisure activities of princesses, coloring them, and playing with them together in a vast and vivid Kingdom. In 29 New and unique pictures you will have the opportunity to color different scenes from their lives - from romantic scenery with some lovely entourage, to night journeys across mysterious woods full of creatures.
And remember – stay close to the princesses. You know the colors and they need your good taste!