NIEUWE TOCHT – DE CHISHOLM TRAIL
● Dit is het jaar 1867 en de vee-industrie bloeit; begin vanuit Texas vee te drijven naar het noorden en kijk hoeveel longhorns Kansas bereiken!
● Zorg goed voor je trio levensechte cowboys: de 'Veekoninging uit Texas' Lizzie Johnson, de in Mexico geboren en door Comanche opgevoede Vicente Chisholm en de gerespecteerde veedrijver George Glenn.
● Doorkruis 10 gloednieuwe locaties, van de Spaanse architectuur in San Antonio tot een route vol rivieren in Oklahoma en de prairies in Kansas.
● Leer nieuwe smaken kennen op de route en leef je uit in de keuken van de eerste foodtruck in Amerika, de proviandwagen.
● Er werd een nieuw pad naar Californië aangelegd dat emigranten sneller dan ooit op hun bestemming brengt! Maar biedt dit echt toekomst of leidt het tot de ondergang van één ongelukkige groep?
● Volg de reis van de Donner-Reed groep en help hen onderweg misschien zelfs een handje!
● Help de familie Lenape Horse Creek op tijd te bereiken, zodat Black Beaver er zijn rol als tolk kan uitvoeren.
● Bedaar de gemoederen tijdens een gespannen ontmoeting tussen Thomas Fitzpatrick en Mato Oyuhi, voordat ze bij elkaar komen om het verdrag definitief te ondertekenen.