De Giganotosaurus ("gigantische zuidelijke hagedis") was een van de grootste vleesetende dinosaurussen die ooit op aarde heeft bestaan. Met zijn scherp reukvermogen is Giganotosaurus (een therapod-dinosaurus) sneller dan een volwassen Tyrannosaurus Rex, maar zijn hersenen zijn slechts half zo groot als die van zijn beroemde familielid. De Giganotosaurus heeft de neiging om rond te sluipen in de buurt van meren, maar hij kan zeker (en zal af en toe!) over het hele eiland zwerven, dus blijf altijd alert! Als dit monster geen onfortuinlijke menselijke jagers eet, bestaat zijn gebruikelijke dieet uit juveniele sauropod-dinosaurussen.
2020 - 2022 Digital Dreams Entertainment Inc. Alle rechten voorbehouden. Carnivores: Dinosaur Hunt is ontwikkeld onder licentie van Tatem Games. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van de aanverwante eigenaren.