CrossCode: A New Home
"A New Home" sluit aan op de gebeurtenissen van CrossCode en bevat nog meer van de leukste dingen uit het hoofdspel: een diepgaand en uitgebreid verhaal, vol met talloze vijanden, oppermachtige bazen en allerlei puzzels. Volg Lea in een nieuw avontuur en kom achter de waarheid, gebruik de elementen als nooit tevoren en vergeet niet om de Raid eindelijk af te maken. Deze keer voorgoed.