Cuphead - The Delicious Last Course
In Cuphead - The Delicious Last Course krijgen Cuphead en Mugman gezelschap van Ms. Chalice in een downloadbare uitbreiding op een gloednieuw eiland! Help Chef Saltbaker in het uitdagende slotstuk van Cuphead en neem het op tegen meerdere fases van schermvullende bazen met nieuwe wapens, talismannen en de splinternieuwe vaardigheden van Ms. Chalice.