De een wacht op het kruispunt op verlossing, de ander op drift in de uitgestrekte wildernis van het Koninkrijk. Versla de meedogenloze duellist, vecht door barricades en zoek aanwijzingen die je zullen leiden naar... de laatste van de kruisvaarders.
The Duelist is een gedisciplineerde en dodelijke strijder die tactisch kan schakelen tussen defensieve en agressieve houdingen. Ze is een geweldige aanwezigheid in elke groep en in staat om vijandelijke verdedigingen af te wenden en terug te slaan met Riposte. Haar streven naar perfectie betekent dat ze het beste van haar team eist en hen naar de overwinning leidt door afkoeltijden weg te vagen en zowel offensieve als defensieve liefhebberijen te bieden. The Duelist is in staat om soepel tussen rangen te bewegen en zowel vanuit de voorste als de achterste rangen aan te vallen, haar vijanden verslaand met meedogenloze efficiëntie.
The Crusader is terug! Deze door de strijd geharde ridder wordt gevoed door een vlammend heilig vuur dat vijanden verslaat waar ze staan. The Crusader is een veelzijdige held op de eerste rang die harde klappen kan weerstaan, zijn team kan ondersteunen met genezing en stressherstel, en met zijn rechtvaardige zwaard zijn tegenstanders kan doorklieven.