Dead Cells: Rise of the Giant
Nadat we Dead Cells gemaakt hadden, stonden we versteld van de fantastische reactie van de community. Zonder jullie steun en feedback zouden we hier nu niet zijn. Met Rise of the Giant willen we jullie bedanken: dit is een gratis DLC met wat nieuwe content, vooral bedoeld voor de spelers die al sinds dag 1 spelen. De DLC is voor ervaren spelers en biedt een grotere uitdaging dan de meeste mensen met hun volle verstand aankunnen.
Zul je merken dat de moeilijkheidsgraad werd geherbalanceerd zodat het openingslevel van de game, hoewel ontzettend uitdagend, nu strookt met de vijf extra moeilijke levels die beschikbaar zijn voor wie graag wilt lijden.