Dit geldt ook voor de meedogenloze assimilatie van alles wat goed durft te zijn door het Ultieme Kwaad. Nu is de tijd voor het Ultieme Kwaad om de troon te bestijgen en zichzelf tot heerser van de wereld te kronen.