Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes - Verhaaluitbreiding: Het hoofdstuk van Marisa
In deze uitbreiding, die zich vóór het epische saga van Hundred Heroes afspeelt, kom je meer te weten over Marisa's belevenissen als bewaker. Het verhaal draait om haar ontmoeting met een betoverd meisje met een fascinatie voor de oudheid die Marisa's dierbare metgezel wordt. Het speelt zich af op de weelderige Greatwood-vlakten en de mystieke Runebarrows, waar mysterieuze, sinistere krachten op de loer liggen. Het tweetal gaat op zoek naar de geheimen achter het raadselachtige 'Kind van de rune' dat ze ontdekken.