Inbegrepen in de seizoenspas en de digitale deluxe-editie
In deze meeslepende verhaaluitbreiding zie je de gebeurtenissen door de ogen van Seign en degenen die Nowa's groep hebben verlaten om een bepaald 'probleem' in het Galdeaanse rijk op te lossen. Wat is er in het rijk gebeurd terwijl ze van elkaar verwijderd waren? En welke verborgen rol hebben Seign en zijn bondgenoten gespeeld om het drama dat zich ontvouwt vanuit de schaduw te beïnvloeden?