Je work-outs worden nu nóg leuker! De nieuwe 'Sportmuziek-pakketten' zijn er!
Het eerste 'Sportmuziek-pakket' bevat instrumentale versies van nummers van Piapro Characters: ideaal voor je oefeningen!