Expeditions: A MudRunner game - Season 1: Cave Odyssey
De wetenschappelijke gemeenschap staat op het punt een belangrijke ontdekking te doen en ze hebben jou nodig om de expeditie naar pas ontdekte grotten te leiden. De geheimen die daar zijn verborgen, kunnen de geschiedenis van de mensheid veranderen, en dankzij je vaardigheden in vijandig terrein kun je deze unieke uitdaging aan in een nog nooit vertoond bioom.