Fighters Pass Vol. 2
Er komen nog meer vechters, levels en nummers naar Super Smash Bros. Ultimate als downloadbare content! Alle content op deze pagina is verkrijgbaar als bundel: de Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2.
Opmerking: de vechters in de Fighters Pass zijn niet inbegrepen in Fighters Pass Vol. 2, en de vechters in Fighters Pass Vol. 2 zijn niet inbegrepen in de Fighters Pass. De eerste Fighters Pass bevat Challenger Packs 1 - 5, en Fighters Pass Vol. 2 bevat Challenger Packs 6 - 11.
De Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2 geeft toegang tot zes Challenger Packs: zes vechters, zes levels en alle bijbehorende muzieknummers.
Als je Fighters Pass Vol. 2 koopt, krijg je als bonus ook nog een outfit voor de Mii-zwaardvechter, gebaseerd op de geavanceerde uitrusting uit The Legend of Zelda: Breath of the Wild.