Gehuld in kledij die past bij haar koninklijke status, vermengt haar aanwezigheid gratie en vriendelijkheid, met een welwillende blik die haar koninkrijk overziet. Haar meelevende hart maakt haar de belichaming van warmte en welwillendheid in de koninklijkheid.