Hier komt een auto met een vergunning... om te winnen! Deze prachtige Aston Martin is de enige echte iconische auto die te zien is in legendarische actie- en spionnenfilms. Maar de kracht van deze luxe GT is allesbehalve een geheim! En net als een goede spion zullen je rivalen je niet snel kunnen pakken.