Achter de ruwe, bepantserde bolster van de HW Armored Truck schuilt een zachte pit. Nou, vergeet het maar: dit pantservoertuig kent geen genade en slaat elke aanval af om jou de overwinning te bezorgen, daar kun je van op aan!