Voeg de bewegende Booster Slam-module toe aan je circuit en probeer de bewegende basket in te springen. Vergeet de 3 punten: als het je lukt om je snelheid en hoek precies af te stemmen, krijg je een onbeperkte, eindeloze boost waarmee je het tij van de race keert! Zelfs als je moet respawnen, hou je de boost. Met deze hulp is de top van het podium binnen handbereik en laat je iedereen stof happen!