Als je een auto als deze hebt, weet je dat je de top hebt bereikt. De top van het podium, welteverstaan. We hebben het uiteraard over de Corvette Stingray Convertible 2014, een sportwagen met een onmiskenbaar ontwerp.
Maar dit juweeltje op vier wielen draait niet alleen om esthetiek en uiterlijk: deze Corvette is even mooi als snel. Hij is gemaakt voor het wegdek en ontketent het volle vermogen van de V8 motor en 450 pk op de baan, terwijl hij alle tegenstanders achter zich laat.
Voel je cool met de heetste auto die er is en ga over de eindstreep met de Corvette Stingray Convertible 2014.