Om in de kerstsfeer te komen gaat er niets boven dit speciale Holiday Season Customization Pack! Maak je kelder en je Unleashed-profiel uniek met 8 fantastische elementen om muren, vloeren en deuren te versieren en de kamer een kerstgevoel te geven met versieringen, een bank en thematische posters! En je kunt je Unleashed-profiel in de stemming brengen met een symbool, tag en toegewijde achtergrond.