Goed nieuws voor fans van customcars! Dit nieuwe Customization Pack is toegewijd aan de bekendste customcar: de iconische Hot Rod! Ze komen meestal uit de jaren 50 en zijn van motor tot carrosserie aangepast tot een kunstwerk op 4 wielen. Onder aanvoering van – wie anders – onze legendarische Bone Shaker brengen de Hot Rods de garagecultuur zo je kelder in, met 8 elementen voor een unieke retrotouch.
Versier je muren, vloeren, deuren en bank met vintage graphics en blinkende motoren. Creëer een toepasselijk vette omgeving voor je races en heers met je aangepaste Bone Shaker.