De negen gebouwen zijn continu in beweging. Je kunt ze ontwijken, maar ook benutten via de speciale doorgangen en jumps die ze creëren. Je hebt een foutloos plan nodig om door de gevaarlijkste buurt van de race te komen. Voeg de module Jumping Towers toe aan je circuit en ga voor de winst!