De legende van Ayrton Senna leeft voort in dit prachtige, razendsnelle ontwerp! McLaren Senna, een getrouwe replica van de echte sportauto van het Britse automerk, combineert het DNA van het Formule 1-team met de ongelofelijke klasse van de onsterfelijke Braziliaanse drievoudig wereldkampioen in een meesterwerkje dat de zuiverste connectie tussen auto en coureur creëert.
Laat deze coupe over een recht stuk vliegen en sta versteld. Haal iedereen in om op Senna's favoriete plaats te belanden: boven aan het podium.