Als je rivalen je tot het uiterste hebben gedreven, kun je na de race relaxen in een rustgevende, roze omgeving! Dit is het perfecte pack voor jou: 8 elementen in rozetinten om je kelder mee te versieren en andere coureurs te laten genieten van je modesmaak. Zelfs je stoerste tegenstanders! Terwijl zij worden afgeleid van jouw interieurdesignskills, haal jij ze genadeloos in! Over modeflaters gesproken! Hoe mooier je kelder is, des te groter de kans dat jij wint!
Dit exclusieve pack bevat ook 3 unieke elementen voor je Unleashed-profiel, met een speciaal symbool, een tag en een achtergrond! Laat je stijl zien, niet alleen tijdens de races!