Het is tijd om je muren, vloer, deuren en bank op te kalefateren met een oldskool gamesfeertje en je tegenstanders een racelesje te leren in deze tijdloze omgeving.
En da's nog niet alles: dit pack bevat ook 3 exclusieve elementen voor je Unleashed-profiel, met een icoon, tag en achtergrond! Dit nieuwe Retro Game Customization Pack is nu al een klassieker.