Met jumps, schansen en tricks verander je jouw kelder in een echt skatersparadijs! Het maakt niet uit of je nauwelijks weet wat een ollie is of de 900's uit je mouw schudt, want iedereen verdient een kelder om z'n passie voor skaten te showen!