Het rad van fortuin draait altijd... maar om dit obstakel te overwinnen heb je meer nodig dan puur geluk: klasse, snelheid en bliksemsnelle reflexen zijn je geheime wapens! Voeg Spinning Tire Module toe aan je baan en stel je timing op de proef met deze enorme band die over de baan draait. Kies het juiste moment om zijn onstuitbare, draaiende balk te ontwijken, anders word je zonder genade weggekegeld! Je kunt er niet omheen: deze module kan het lot van je tegenstanders bepalen.