Dit seizoen is speelbaar tot: 29 maart 2022.
Deze DLC bevat alle premium items van het seizoen en voegt de energie van Sandy Cheeks toe aan je collectie! Plus exclusieve voertuigen – geïnspireerd door de tekenfilmpersonages – die je krijgt als je de nieuwe uitdagingen van dit seizoen wint: de gierige Mr. Krabs, de chagrijnige Squidward, de legendarische SpongeBob en natuurlijk Patrick, die nu eens supersnel en wendbaar is!
Daarnaast krijgt je Unleashed-profiel en je kelder 'n onderzeethema met 15 nieuwe, ontgrendelbare items! Er wacht je een zee vol nieuwe content!