Chun-Li is net zo mooi en sterk als het Street Fighter-personage waarop ze is gebaseerd, en is klaar om de baan op te gaan met haar lenigheid. Ze is de gezworen vijand van M. Bison, maar toont voor geen enkele rivaal genade!
Het uiterlijk van de auto doet denken aan de traditionele Chinese jurk die Chun-Li draagt, met een blauwe body en gouden details, terwijl de zijkanten gesierd worden door de kenmerkende knotjes die haar kapsel zo beroemd hebben gemaakt.
Chun-Li betekent 'mooie lente' in het Chinees, en dat betekent voor jou dat er een prachtig seizoen gaat beginnen... vol races! Voeg haar toe aan je collectie en neem je tegenstanders op de schop!